mandag 11. september 2017

Blått og grått!

Deilig blå strukturtapet sammen med grått passer veldig godt hos oss. Fargen Demring er en flott gråfarge. Vi liker den veldig godt! Med litt kalde blåfarger virker den kjølig og med varme blåfarger blir den veldig lun. Liker godt at den er så allsidig. Blått og grått er ikke kjedelig!



Pledd og puter er det som endrer uttrykket på interiøret her hjemme. Det er ikke så mye som skal til før rommene føles annerledes. Her hjemme er det på haugvis av puter. Sånn er det når man har putedilla. Det er jo et godt argument å si at man bare MÅ ha nye puter. For alternativt er å pusse opp hele tiden! Så da får jeg jo handle de putene! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!

Et utrolig nydelig hjem dere har! Har sittet lenge og lest og kost meg. Lurer på hvor du kjøper alle de nydelige putene dine? Jeg sliter med å finne noen jeg liker.

Ha en kjempefin dag videre :)

Bjørkli Søndre sa...

Heisann, jeg syr en del puter selv.
Home and Cottage har en del fine puter.

Men oftest syr jeg puter som passer til der jeg skal ha de. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...