onsdag 21. juni 2017

Utestue i traktorgarasjen!

Trønderværet er alltid veldig varierende og da er det godt å ha egen utestue i traktorgarasjen. Med tak over hodet har man fortsatt følelsen av å være ute. Her inne har vi bord og stoler til mange og et fint samlingspunkt. Nytt av året er hylle på veggen og hengende hyller av bjørkeskiver.



Storsauen er i år også kommet opp på på veggen. Han passer på! 



Bordet er pyntet med små lyseblå vaser, store lykter og glassvaser. Det gir en letthet og sommerfølelse. Duften av liljekonvall sprer seg i hele garasjen. Det er noe spesiellt med den duften.



'Everyday is a fresh start'
Det første jeg gjør hver morgen er å kikke utover innsjøen vår, trekker pusten og kjenner den friske luften, skog og gress. Sansene tar til seg alt! Det gir energi til en ny dag det!



Veggpynten laget av hyssing er laget av en gammel hyssingball jeg har etter min morfar. Da jeg laget denne fant jeg innerst et krøllet avispapir fra 13.februar 1950. Så det er noen år siden den hyssingballen ble surret. Ut av det ble en veggpynt med sjel og et minne om min morfar.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...