tirsdag 3. januar 2017

Nyttårsbordet!

I år ble vi to sammen på nyttårsaften og spekemat stod på menyen. Bordet ble dekket på dagen i fred og ro. På trefjølene ble spekemat av flere slag lagt på om kvelden. Jeg er så glad i Mattheus serviset vi har og den burgunder fargen gir lunhet.



Linservietter, silkefuru og små pynt i naturmaterialer passet fint sammen med trefjølene.


Et enkelt pyntet nyttårsbord.



2017 skal bli et år med bedre tid til å gjøre ting vi liker. Året som gikk gikk med til totalrenovering av underetasjen. Vi ble ferdige til jul med en intensiv innspurt på slutten. Jeg gleder meg til å vise dere bilder fremover. For jeg har masse bilder fra hele prosessen. Med dette ønsker jeg alle et riktig godt nyttår!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...