mandag 23. januar 2017

Ny trappegang!

Når vi gjorde om underetasjen måtte vi ha ny tilgang med trapp fra hovedetasjen. Trappen ble laget på mål og tilpasset den lille trappegangen nede av en lokal trappeprodusent. 


Vi valgte en enkel trapp med smale gelender. Trinnene ble beiset og lakkert med utgangspunkt i samme farge som gulvet nede.


Fargen på veggene er Linblå fra Jotun. Jeg bare elsker denne fargen! Gull detaljer passer veldig fint sammen Linblå. Et speil har kommet på veggen nede og oppe i trappgangen henger en messingfarget lampe med sort stoffledning.


veggen nede har jeg også tenkt å ha dette bildet forstørret til 45 x 90 cm på akrylplate med skruer som bygger bildet litt fra veggen. Dette bildet er tatt av min søster! :-)


Et bilde som for meg gir ro! Gleder meg til å få dette på veggen! :-)

1 kommentar:

ingridtunheim.no sa...

Det blei skikkelig fint og delikat. Alltid gøy med fornyelse og ekstra kjekt når man blir fornøyd med resultatet.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...