lørdag 31. desember 2016

En engel fra min beste venninne!

For mange år siden fikk jeg en engel av min beste venninne! Denne må stå fremme hvert år i julen! Den minner meg alltid på vårt gode og ekte vennskap. Hun som alltid er der og jeg kan dele alt med. Et vennskap som står så sterkt! Hun er min engel! Er utrolig glad for å ha henne i mitt liv! 



Vi er like, men også ulike. Hvertfall har jeg lært meg å like blått av henne. Som da jeg sendte henne bilde av at jeg hadde malt stuen i blått, så skrev hun tilbake at det ble kjempefint, men at den blå vasen ikke passet inn. :-) For jeg vet at hun kunne tenkt seg den! 

Du er min engel Merethe! Kjempeglad i deg! <3

1 kommentar:

Merethe Sjøli sa...

Åååå.Så koselig😇. Veldig glad for å ha deg som venninne Hilde. Du er der alltid for meg pia☺. Gla i dæ 😙

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...