søndag 3. april 2016

DIY pute og nye prosjekter!

Da ble det endelig tid til å pusle på hobbyrommet og en ny pute er ferdigsydd. Cognacfarget imitert skinn passer fint til den Nud farget Hay puten. Det som tok tid var å måle opp og sy alle sømmene på kryss og tvers. Siden Hay puten har avrundet hjørner, så valgte jeg det på denne også.



Kaktus og pengetre er flotte grønne innslag i interiøret og ekstra bonus er det at de trenger lite vann. Det er så lett å glemme en runde med vannkannen! :-) 


Med å sy puter selv er valgmulighetene så mye større og rimeligere. Jeg elsker den cognacfargen og har kommet igang med flere puter som dere skal få se. Ellers er det flere nye prosjekter som står for tur.


 Vi har revet ut alt i underetasjen og skal gjøre om alt til 4 nye soverom, gang og bad. Og oppe skal vi også pusse opp et soverom og badet. Så det er mye som planlegges og jobbes med for tiden. Prosessen underveis skal jeg dele med dere. Husfruen har allerede lagt en plan for hvordan interiøret skal være! :-)

1 kommentar:

Har en drøm sa...

Så utrolig fin den puta ble!!
Jeg og elsker den cognac fargen, jeg har lyst på en slik sofa!! :)

Blir spennende å få bli med på planene og oppussingen - blir nok veldig bra :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...