mandag 25. januar 2016

Mitt eget hobbyrom og verksted!

Det er utrolig kjekt å ha et eget hobbyrom og verksted for å holde på med ulike prosjekter. Her kan jeg gå ifra det jeg holder på med for så å ta det igjen neste dag. Før jul malte jeg opp veggene i en lunere farge og flyttet om litt. 


Det mangler å få gjort noe med gulvet. Siden det finnes egen maling å male gulvbelegg med, så tenkte jeg kanskje å ta det i samme farge som på veggene. 



Alt er lett tilgjengelig og sortert etter hva det skal brukes til. Her er alt fra tekstiler, papir, kort, innpakningspapir, bånd, maling, interiørbøker, kort, verktøy, symaskin, brosjyrer, fargeprøver og utallige fargekart.


Mitt siste prosjekt har vært å trekke opp en gammel stol. Den kommer i neste innlegg! Det har tatt noen timer å få ut alle de gamle stiftene, men når det var gjort gikk det ganske greit.


Den gamle kolonialpulten står fortsatt til inspirasjon og glede her inne. Mine oldeforeldre har sittet mange timer ved denne. Ekstra artig er det jo at den har stått i kolonialen de hadde etter krigen på Bakklandet i Trondheim. :-)

1 kommentar:

Rosehagen sa...

Hei i en stormfull natt ;)
Nyter virkelig bildene du legger ut fra det hjemmet ditt. Arbeidsrommet ditt er en fryd;) må være godt å sitte der å jobbe.

Ha en super helg;)

Klem fra Ann-Mari

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...