onsdag 9. september 2015

Høststemning i vår innredet traktorgarasje!

Alltid koselig å pynte bord etter årstid. Høsten har kommet inn i traktorgarasjen også. 


De små tresoppene fra Kremmerhuset er så søte. Noen slike måtte bare bli med hjem. :-)



Jeg er veldig glad i hvite blomster og det ble ingen stor overraskelse at hvite lyngplanter ble med hjem fra blomsterbutikken. 


I helgen skal jeg kose meg her inne!



Høsten går fort og når det er på tide å rydde unna hagemøbler, så må bord og stoler her inne ryddes sammen også. Traktoren skal også stå inne når vinteren kommer.


Men den tenker vi ikke på ennå! :-) Nå er det bare å nyte høststemningen her inne! 

5 kommentarer:

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Åå, så fint!
Tenk at det kan bli så koselig og innbydende i en traktorgarasje :)

Unknown sa...

Ah, så nydelig dette var! Herlig høstbilder <3 ... og superfin blogg. Her kommer jeg innpm igjen;)


ps. takk for hilsen på min blogg.
KLEM
ANETTE

Unknown sa...

ups. ser jeg hadde glemt å logge inn med riktig gmail-adresse. Kommentaren over er fra meg ..

Anette
anetteshus.com

Har en drøm sa...

Så flott!!
Heldig dere er som har en slik garasje til kosebruk :)♡

Precious Home sa...

Utrolig flott garasje da! wow!
nydelige bilder du viser:)

Fin kveld til deg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...