søndag 30. august 2015

Høst og innekos!

Etter noen fantastiske dager med sol og varme kom høsten plutselig brått. Så nå er det tid for innekos! Fra vår til høst er det lite inneprosjekt og forandringer inne. Men flere prosjekt står nå for tur.


Ny DIY sengegavl og sofa på kjøkkenet skal lages i løpet av høsten. Tegningene ligger klare, så det er bare å ha tid til å komme igang.


Inne har jeg ikke rukket å endre interiøret etter årstid. Det liker vel alle oss interiørfrelste?! Lunere farger er veien jeg går om høsten. Jeg må vel jakte opp noen nye puter. En putegal får jo aldri nok puter. :-)


Grønne planter preger fortsatt interiørbildet og gir liv til interiøret.


Spisestuekroken vår!


Høsten er en herlig årstid med masse endringer i naturen rundt oss. Disse fargene vil jeg ta med meg inn i interiøret i høst. De lyse fargene byttes ut.


Det gledes til høst og innekos!


Har du noen planer eller prosjekt for høsten? La meg gjerne høre om de. :-)

3 kommentarer:

Har en drøm sa...

Så spennende med litt diy prosjekter :)
Må vel komme på noe her og etterhvert og en sengegavel står høyt på listen :)

Det høstes inne her for hver dag som går, nå har ullpleddene og skinnfellene kommet frem, og stearinlys tennes om kveldene :)
Jeg må også ut på litt putejakt, deilig med masse digge puter og pledd nå fremover :))

Ha en fin kveld :)

UllKuleTeppe sa...

Så fint du har det! Gleder meg til å se prosjekt sengegavl, det er noe jeg kunne tenkt meg å laget selv også! Jeg elsker planter og grønt inne, det er så fint. <3 Og her gledes det også til høst, peiskos og kakao.

Black and White sa...

Hei
Stilfult hele veien, rett og slett vakkert :) Lurer på fargekoden i spisestuen?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...