mandag 25. mai 2015

Endelig båtliv igjen!

Som vi har gledet oss til ny sesong med båtliv! Endelig er vi igang igjen! Ikke det beste været i pinsen, så det ble en regnvåt første båttur i år. Men det går an å kose seg allikevel. Noen nye puter måtte til i år også! 


Ikke at det akkurat måtte til... Noen puter har vi jo fra før også! :-) Putene med stjerner på er byttet ut med fløyelsputer. Litt spennende tekstur, som jeg ikke har brukt i båten tidligere.



Så litt nytt og noe gammelt. Artig å sette sammen noe annet. Batterilys i lykten er supersmart i båt. 


Det blir nok mange flotte båtturer i sommer også! Båtliv er livsstil og savnet har vært stort i vinter. Så nå ventes det på varme soldager. Det er litt koseligere med sol når man er på båttur må innrømmes. 


Bading er litt frem i tid ennå ja kjenner jeg. Det er iskaldt vann!! Knagger for å henge badehåndkleet på er kjekt å ha. Rett skal være rett og mitt må nok henge på matros knaggen!


Ved første solværsdager og det har tørket opp litt, så skal bryggene beises. Det gledes også til bryggeliv i sommer. Terrassen er ombygget og fått seg en pergola. Det meste av snekkerarbeidet er ferdig. Det gjenstår tak på pergolaen og solsenger. 


Bare å bli enig med meg selv om hvilke stoler jeg skal ha her også. Ellers må det syes trekk til madrasser og puter til pergolaen. Så var det disse fargevalgene da.......


Litt beplantning og opprydning rundt står igjen. Men det nærmer seg! Vi er igang med ny båtsesong og bryggeliv! Jippi!! :-)

1 kommentar:

Har en drøm sa...

Så utrolig herlig å ta ut og fiffe opp båten igjen:)
EN deilig tid vi har fremfor oss ja!!
Ønsker oss båt vi også, men vet ikke helt om vi har tid rett og slett, hehe...
Den måtte i tilfelle stått et stykke unna, vi bor ikke ved vannet... og da er jeg redd den ike ville bli wså mye brukt:)

Knallfine detaljer og fine puter♡

Ha en fin liten uke;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...