søndag 1. mars 2015

Selvvanningsposer i fløyel!

At jeg ikke har fått opp øynene for disse flotte og praktiske posene tidligere! Nydelige poser i sort fløyel passer perfekt til disse små Myrte trærne. I tillegg er de super praktiske da de er selvvanningsposer. Du heller tilmålt mengde vann i posene og plantene har tilgang til vann når du har glemt å vanne de! :-) Noe jeg ofte glemmer...



Helt genialt! I sort fløyel er de også veldig dekorative. Du får de i flere farger og størrelser hos Mestergrønn. Flere slike i andre farger ble med hjem til krydderurtene på kjøkkenbenken! Nå er det bare å huske og fylle vann på posene etterhvert da..... :-)

2 kommentarer:

Har en drøm sa...

Så smart, og lekre - en fin kombo:))
Lekkert på brettet! :)

Anette Willemine sa...

Så delikat hos deg, som alltid!
Disse selvvanningspottene er geniale for oss som lett glemmer å vanne. Jeg er elendig med planter, så Mr. Sunhome velsigner alle planter som dras over dørstokken her hjemme. Haha, det er kanskje ikke så rart.
Myrt er virkelig så fine og dekorative, en av mine favoritter, akkurat passe store og lett å plassere. Passer jo perfekt til disse små selvvanningspottene.

Ha en super start på en ny uke!
PS! Tusen takk for så skjønne ord på bloggen min.
God klem til deg

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...