torsdag 5. mars 2015

Mens vi venter på farger ute...

...er det flott med farger inne i interiøret. I en ellers så nøytral fargepalett i interiøret vårt, skaper grønne planter og små elementer med herlig vårgrønt, friskhet og glød. Noe jeg savner aller mest på denne årstiden er farger. 


Gleden over å se gresset bli grønt og trær som spirer på våren gir meg masse energi!
Da er det greit å pøse på med farger inne nå for å få litt av denne energien tilbake. Forventningene og lengsel mot vår er absolutt tilstede. Beste årstiden er rett rundt hjørnet!


Planer for uteområdet er godt igang og det er så deilig å ha denne lengselen etter å våkne til livet igjen etter en vinter i dvale! :-) Å holde på ute i hagen er reneste rekreasjon! Jeg gleder meg! Kjenner du lengselen etter våren?

1 kommentar:

Har en drøm sa...

Herlige bilder ♡
Ja, jeg lengter veldig etter vår, og det er helt fantastisk at vi nå har hatt noen dager med SOL og bare veier - fikk go'følelsen med en gang:))

Ha en fin fin helg :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...