onsdag 11. mars 2015

Kjøkkenplaner og en DIY kjøkkensofa.

Forandring fryder og noen ganger er det ikke store forandringene som skal til før man får et annet uttrykk. Alle håndtakene på skapdørene skal byttes. Ikke helt enig med med selv ennå på hvilke. Hyllene på veggen over benken er tatt ned. 


I motsatt ende av kjøkkenet har vi kjøkkenbordet. Her skal jeg lage min egen DIY kjøkkensofa. Den skal stå på enden av bordet mot veggen. Et spennende prosjekt når man aldri har laget det før. Jeg skal lage den litt på samme prinsipp som sengegavlen HER.


Idag skal jeg se etter tekstil til den, slik at jeg kan få trekt opp knappene til ryggen på den. Jeg skal ha litt ekstra høyde på ryggen på den. Bildet under er til inspirasjon for å få til denne. Selv om jeg ikke kommer til å få slike flotte ben på den da. :-)

Lånt bilde. Kilde ukjent.

Dermed er tallerkenhyllen på veggen tatt ned og inn skal en DIY kjøkkensofa. Kjøkkenbordet skal få nye ben og stolene byttes ut. Skal selvfølgelig oppdatere dere etterhvert som jeg holder på. 

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...