torsdag 15. januar 2015

De små ting....

Små glimt fra soverommet idag. Det drømmes fortsatt om walk in closet. Gleden er å vite at det blir det etterhvert! :-) Elsker fortsatt de mørke veggene på soverommet. På tide å endre litt på små ting her inne. Forandring fryder og det trenger ikke være så store endringer før man får et annet uttrykk.



Januar har startet som en travel måned og liten tid til å stikke innom alle dere som er så snille og legg igjen hyggelige hilsener. Jeg setter veldig pris på de og leser hver og en av de. Jeg kommer sterkere tilbake! Og takk til alle dere andre som kikker innom bloggen min! :-)

2 kommentarer:

Camilla sa...

Lekre bilder!
Liker veldig godt fargekombinasjonene.

Nyt søndagen.
Klem C.

Gårdsjenta sa...

nå fikk jeg tre innlegg på rappen fra deg, heldige meg! :) koselig på badet, hr noen drømmer om badet vårt også, men er mye som står på list fremover nå...

Januar forsvnt bare, som dagene har flydd!!

Håper du får en fin uke :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...