torsdag 1. januar 2015

Borddekking nyttårsaften!

GODT NYTTÅR! 
Da står det nye året foran oss! Urørt og klart for oss til å sette nye spor. Det føles veldig deilig! Nyttårsforsetter bryr jeg meg ikke så mye om. Men jeg setter meg alltid et mål for hvert år! Fokusområder som jeg vil alltid ha i bakhodet for å leve livet fullt ut! 



Nyttårsaften er vel overstått og som alltid på slike dager er det koselig å pynte bordet litt ekstra. Tema for borddekkingen ble vinter! De grønne syrlige båndene representerer den tiden vi går i mot. Dagene blir nå fremover merkbart lysere og våren er her før vi aner det!



De hvite amaryllisene er nå i full blomst. Det er absolutt min julefavoritt blomst! Må alltid ha slike til hver jul. De hvite klokkene mot den syrlige grønne stilken passer godt til det pyntet nyttårsbordet vårt.



2015 blir et godt år! Jeg kjenner det på meg! Gleder meg veldig til å ta fatt på det! Ønsker dere alle en flott 1.nyttårsdag!

4 kommentarer:

Rosehagen sa...

Hei og Godt Nyttår;)
Så flott nyttårsbord;) Grønn-fargen er perfekt til det vi har foran oss. Lengre dager og vår....ikke enda, men snart;)
Dagen i dag er brukt til tur i joggesko;) Skiføret forsvant jo!!

Fin 1.nyttårsdag til deg;)

Klem fra Ann-Mari

Gårdsjenta sa...

så nydelig dekket bord :)

Ønsker deg et flott 2015! Gleder meg til masse bloggeinnlegg fra deg i det nye året :)

Julia sa...

Un savi va dir:
"La riquesa de l'ésser humà es mesura per la quantitat i qualitat dels amics que tingui" Gràcies per fer-me milionària ♥Feliç Any Nou!☆❤❀ [-•‿•ิ]❀

…......... /)
……... ( , )
….….|░░░|
……..|░░░|☆ (♥)_
……..|░░░|☆ (♥)_ Feliç
…...@|░░░|¸.¤“˜¨♕~ ¨¨Any Nou
❤`•.¸¸.•´´¯`•• .¸¸.•´¯`•.•~~~☆“˜¨¨¨***2015**.*♥*.
❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉ ❉
Elracodeldetall.blogspot.com (^‿^)✿ petons

Har en drøm sa...

NYDELIG dekket!!
Du er utrolig flink:)
Takk for alltid vakker inspirasjon:)

GODT NYTT ÅR ツ
Og ha en flott kveld!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...