tirsdag 30. desember 2014

Romjulsdager i Bjørkli Søndre!

Det har vært deilig med rolige romjulsdager. Late dager gjør seg etter den travle førjulstiden. To vakre, glitrende og hvite juletrær pryder i stuen. Her i Klæbu har det åpnet en interiørbutikk med mange fristelser. Så disse trærne ble med hjem. De har også nettbutikk, nyttihus.no.



Til jul blir det blanke og glitrende tatt frem. Rødt er en fraværende farge i vårt julehus. I år ble edelgranen pyntet med hvite og brune kuler. Resten av kulene ble liggende igjen i eskene sine.


De små konglevasene jeg pyntet bordet med på julaften står nå rundt omkring i huset. 


I morgen må jeg en tur innom blomsterbutikken, så jeg kan sette nye blomster i konglevasene.



Ønsker dere alle fortsatt flotte romjulsdager! Det nye året er like rundt hjørnet! :-)  

2 kommentarer:

Rosehagen sa...

Gledelig Jul til deg;)
Ååå du pynter så lekkert. Flotte bilder;) Trærne var fine da. Skal titte innom den nettbutikken.

Her i huset har mannen vakt, elstesønnen har vakt offshore, yngsten har jobbet og jeg, jeg har fri;) Bare deilig;) Joggeskoene er brukt i dag også, påmontert brodder;)

Fin romjulsklem til deg;)

Klem fra Ann-Mari

Vibeke sa...

Oj, elsk på all pynten! De nye juletrærne var spesielt fine! Jeg har oså hvite og brune julekuler på hytte :)
Ønsker deg et GODT NYTT ÅR!!
Klem Vibeke (livingdelux)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...