onsdag 31. desember 2014

Borddekking!

Det beste med julen er å dekke bord! I romjulen har det vært deilig å spise litt lettere måltid. Det blir nok mat i julen! :-) Bordpyntingen kan man allikevel gjøre litt utav. Lexington fatene bruker jeg ha i båten om sommeren, men det er veldig kjekt å bruke de på vinteren også!



Koselig stemning ved middagsbordet den nest siste dagen i 2014! Merker ettertanken av året som har gått. Mye har skjedd på et år! Jeg har lært utrolig mye.. 


Jeg er utrolig glad for alle de jeg har rundt meg. Ikke minst min kjære Husbonde! Å gi de små ting tilbake, som en liten ting som å dekke bordet litt ekstra til middag, ligger det kjærlighet i :-)



Jeg gleder meg til 2015! Nytt år, nye muligheter! Nye utfordringer og nye gleder! 


interiørfronten står det selvfølgelig en god del prosjekter! Gleder meg til å dele de med dere her på bloggen! 


Siste dag i 2014 skal nytes! Jeg ønsker dere alle et riktig GODT NYTTÅR!

1 kommentar:

Janne sa...

GODT NYTTÅR til deg og dine!
Ser frem til blogginnlegg fra deg i 2015:)
Nyttårsklem fra janne

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...