onsdag 12. november 2014

I mellomgangen vår!

I et langt og smalt rom med mange dører er det ikke mange mulighetene til å flytte om på. Det er kun plass til et konsollbord og en stol i et hjørne. Vi har planer her med tiden. Eller rettere sagt husfruen har det. :-) Nye vegger, færre dører, nye dører, nytt listverk osv. Det vil vel si total oppussing av hele gangen! :-)



Jeg blir aldri fornøyd med dette rommet eller hva jeg skal ha oppå konsollbordet. Jeg må legge en plan her ser jeg. Det er nok det kjedeligste rommet i huset interiørmessig. Det ble ekstra nakent etter at jeg feillakkerte speilet som bruker stå på konsollbordet. Det kjekke er at det er bare å ta en ny runde med sprayboksen. :-)

1 kommentar:

Lite hi sa...

Noen rom er vanskelige å bli helt fornøyd med. Jeg syns du har en fin gang!

Smil fra Lite hi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...