torsdag 30. oktober 2014

Høstdager i Bjørkli Søndre!

På slike grå høstdager er det koselig å sitte inne med pleddet over fanget og med en varm kopp te! Ute i hagen er det meste klart for vinteren. Litt høststemning på trappa har det også blitt!


En impulsiv tur innom Kid endte med to store lyslykter for å ha ved gjesteinngangen vår. Halv pris på alle lykter var det også og jeg synes jeg fikk mye lykt for pengene, da jeg betalte 250 kr stykket. :-)


Får aldri sagt det nok hvor glad jeg er for Kloppen søylene ved gjesteinngangen. Jeg liker de så godt og de utgjør så stor forskjell på inngangspartiet. 


Idag våknet vi til snø på fjelltoppene. Godt å være ferdig med alle vinterforberedelsene på uteområdet vårt da ja. Plutselig ligger det et hvitt teppe her også. 


Det som er herligst med denne årstiden er å tenne masse lys ute og inne! Det skaper stemning! :-) Ønsker dere alle flotte høstdager. Noen av dere har vel allerede fått vinteren på besøk?!

3 kommentarer:

Rosehagen sa...

Lekkert ute hos deg;) Kid frister!!Inngangspartiet på huset er så fin med de flotte søylene.
Her er det fyrt i ovnen i hele dag.
Fin kveld til deg;)

Klem fra Ann-Mari

Har en drøm sa...

Så lekkert inngangsparti ♡
Ekstra hyggelig og komme hjem når det er så fint utenfor:)

Her må vi ta et tak og rydde ute vi og, plutselig er vinter, frost og snø her;(

Ha en fin kveld, her er det masse stearinlys og kos under pleddet ♡

Hverdagsliv det gode liv sa...

Så koselig! Lyktene passet kjempegodt hos deg! Jeg har noen lykter jeg også, men glemmer å tenne i lysene. Nå tror jeg sannelig jeg skal skaffe meg noen av de som går på batteri. Noen av disse slukker når det blir lyst og tenner når det blir mørkt, nesten som solcelle :o) Herlig helg til deg! klem fra Nina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...