mandag 11. august 2014

Ute i naturen!

Utrolig hvor fort en sommer går! Sommeren i Bjørkli Søndre har vært fantastisk! Trønderværet har vist seg fra sin vakreste side i hele sommer! Føler knapt vi har vært innendørs på evigheter! :-) Godt å finne igjen bloggen også etter en lang ferie! 


Vi har vært mye ute i naturen i sommer! Ingenting er så godt som å være omgitt av naturen. Når man knapt er inne, må man ta med seg interiøret ute! :-) Tro om et lite pinnsvin vil stikke frem nesen? Hvertfall på en pute! :-)



Lyset i skogen er helt fantastisk! Solens stråler finner veien mellom trestammer og grener! En magisk stund i skogen! Ingen pinnsvin dukket opp da! :-)

3 kommentarer:

Rosehagen sa...

Hei;)
Så flotte bilder du har tatt;) Å for en sommer som skapt for piknikk i skogen;) Denne sommeren har de vært lite blogging her også. Jeg har sikker gjort som humla, bare summa avgårde og kost meg i sola. I dag er det slutt på min ferie, litt vemodig, men greit.
Denne sommeren har jeg fått lange fjellturer, bading i fjellvann og jeg har virkelig nytt hvert sekund;)
Nå satser vi på en flott høst;)

Klem fra Ann-Mari

Gårdsjenta sa...

så nydelig :) herlig stemning ute i skogen :)

Her har bloggingen hatt pause pga kameratrøbbel, men i ettermiddag håper jeg å få tatt bilder igjen :) endelig i orden!

Håper sommeren har vært knallfin!

Sommerhuset i bakken sa...

Får en herlig plass du har laget der. Veldig koselig stemning!

Ønsker deg en super dag!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...