fredag 29. august 2014

Syforening i vår innredet traktorgarasje!

Hver måned er vi en venninnegjeng som møtes på syforening! Veldig sosialt og det er alltid koselig å møtes. Nå ble det min tur og jeg inviterte til syforening i vår innredet traktorgarasje!


Alltid koselig og pynte og dekke bord her ute!


Sommerfølelsen har begynt å slippe taket og jeg har kommet i høstmodus! Bordet ble pyntet etter det. :-) Frem med alle saueskinnene og pledd til alle damene!


Varm kyllingsuppe gjør seg på kalde kvelder! På bordet har lyngplanter funnet veien og en stygg, men kul plante! Vet ikke hva den heter, men den hører vel til sukkulentfamilien. I mangel av potte til alle plantene knytet jeg et linstykke rundt noen av de.


Den gamle vedovnen som har vært i familien i generasjoner står til pynt i traktorgarasjen. Ikke noe særlig å fyre i akkurat! :-)


Storsauen henger alltid på veggen og passer på! :-)


Enkel borddekking med farmor Solveig sine gamle suppetallerkener.


Kobberlampen fra 70-tallet er bare så stilig! Så glad for at vi fant frem den! Har ikke fått strøm på den ennå, men dekorativ er den uansett! 


En koselig kveld med mine venner!

1 kommentar:

Har en drøm sa...

Utrolig lekkert dekket!!
Elsker høstpynt:)
Vi skal ha konfirmasjon om under to uker, og jeg har veldig lyst til og dekke i høstens farger, men... denne gangen er det jenta i huset som skal konformeres, og hun har egene meninger, hehe:) Var lettere med guttungen sånn sett:))

Ha en fin fin kveld:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...