fredag 9. mai 2014

Nib-utfordring: Festlige tider!

Mai-utfordringen fra Norske interiørblogger er festlige tider.Det er flere store dager å feire i mai. 17.mai er også rett rundt hjørnet og små og store gleder seg. Mai har så mye å by på. Våren er her! Fuglene kvitrer helt fantastisk på våren. For de er mai virkelig festlige dager :-) Våren er den herligste årstiden og alt og alle våkner til etter en årstid i dvale. Det er bare å nyte. Kjenn hvor deilig det er å ligge på et teppe ute og la sansene ta til seg alle fornemmelser! Finnes det noe bedre? :-)


Skulle nesten ha vært med fuglekvitter sammen disse bildene, så dere kan kjenne hvor deilig det er å la sansene bare ta til seg inntrykkene. Slike øyeblikk er det noe spesielt med. Lukk øynene å kjenn etter! :-)


Naturen skifter farge og alt blir til liv. Bjørketrærne har grønne museører og gresset spirer og gror. Hvitveisen ligger som store hvite tepper overalt. Så deilig å nyte fuglenes festlige dager! Man kjenner man blir minnet på om å ta vare på øyeblikkene og bare være akkurat her og nå!



Hører du småfuglene kvitrer? :-)


Dette er min tolkning av mai-utfordringen 'festlige dager'. Se HER for mange flotte bidrag og tolkninger!

Ikke glem og nyt øyeblikkene!

5 kommentarer:

Har en drøm sa...

Så nydelig bidrag;)
Herlige bilder og deilge farger ♥
Jeg rett og slett elsker MAI:))

Ha en fin helg:)

Rosehagen sa...

Kjempeflott bidrag;) Mai er måneden en skulle sette seg ned og bare nyte;) Alt er vakkert, også snøen vi hadde sist helg;)

Lykke til;)

Klem fra Ann-Mari

Hjem & Glede sa...

Ja jeg hører fuglene;))))
NYDELIG bidrag Hilde!
Masse lykke til!

God klem på deg søde;)))

Gårdsjenta sa...

Dette så jo aldeles herlig ut :) et par dager med regn her nå, men er vel ikke lenge til sola skinner igjen, og da sier det nok POFF i hagen tenker jeg :D Bare å nyte denne herlige årstiden :)

omgdeterlina sa...

Uteliv er det beste med årstida vi går inn i nå, jeg gleeeder meg! Tusen takk for kommentaren på bidraget mitt, og beklager at jeg er så seint ute med svar, men den hadde rett og slett gått utenfor radaren min! Håper 17.mai-feiringa gikk som forventet og at dere kosa dere :) Klem, L

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...