lørdag 15. mars 2014

Nyte de små øyeblikk!

Det skal sies at i den siste tiden har det vært lite tid til blogging og jeg har savnet mine bloggevenner og lesere her ute i den store bloggeverden. Men noen ganger må man prioritere andre ting fremfor bloggingen. Det er deilig med en rolig morgen og bare nyte øyeblikket! 


Hvite perleblomster er et 'must' på denne tiden av året og den syrlige grønne fargen gir så mye liv til interiøret. De er aller finest når de står i knopp synes jeg! Kobberlyktene er jeg så glade i og de kan fylles med så mye forskjellig. 


Mars har vært en travel måned da koret jeg synger i står midt oppi forberedelsene til et stort show. Sanger skal læres, regi skal legges og antrekk må planlegges! Vi har alltid et fargetema i klær, pynting og plakater og denne gangen falt valget på grønt! 


Nesten så vi skulle ha pyntet bordene med disse syrlige grønne og hvite perleblomstene! :-) De passer ihvertfall perfekt på kjøkkenbordet mitt en lørdags morgen.


Straks på tide å dra ut døren for i dag og i morgen skal koret ha øvingshelg sammen med band og alle involverte. Det blir en spennende helg!


Nyt helgen og øyeblikkene alle mine lesere! :-)

5 kommentarer:

Hjem & Glede sa...

Å Hilde ❤️❤️❤️
Så nydelig hos deg at jeg må finne frem luktesaltet.....åååå dette var herlig harmonisk!
Love it!
SÅ kjekt at du ringte meg .....koselig å snakke med deg;)
Kos deg i helgen;)

God klem
Camilla.

Har en drøm sa...

Nydelige bilder:)
Er så mange fine detalher hos deg ♥

Heidi // Lyse Ideér sa...

Hei Hilde! :)

For et vakkert hjem du har . .
Jeg liker godt serviset ditt og spisestolene dine <3
Du har et øye for detaljer altså. ;)

Ha en flott tirsdag!
Klem fra Heidi

MissMette sa...

Hei Hilde :)
Så nydelige bilder du deler meg
oss ♥ - herlig vakkert og såååå
koselig her hos deg... ♥
Perleblomster er et sikkert vår
tegn, nydelig... Ønsker deg en
fortsatt fin uke, klem fra Mette

Vera Eriksrød sa...

Så flotte bilder, og for et herlig kjøkken du har! Smelt, her skjønner jeg at du koser deg!
Nyt livet og riktig god uke til deg!
Mvh Vera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...