mandag 10. februar 2014

Glamorøs morsdag og DIY sengegavl!

Litt glam og glitter på morsdagen! Litt bilder fra soverommet med gullputene fra Au maison og paljettputene. En glamorøs morsdag! :-) Sendegavlen har jeg laget selv og den får jeg mye spørsmål om. Fremgangsmåten finner du HER.


Idag har jeg fått puslet litt på hobbyrommet mitt også! Snart på tide å planlegge nye puter for å ha ute i hagen til våren. Det skiftes ny 'kolleksjon' hvert år! Kjekt med symaskin! Det er alltid plass til noen nye puter! :-) Tør nesten ikke å telle hvor mange puter vi har. Boden er full av de jeg ikke bruker. Kjekt å ha noen å bytte i! :-)


En glamorøs morsdag er over for denne gang! Ny uke og nye muligheter! Jeg går spennende tider i møte og det liker jeg! :-)

4 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Det var j ousedvanlig lekkert og en diva verdig!!
Elsker det glamøorøse soverommet ditt,her lunne man ha trivdes ;)
Toveklem :)

Har en drøm sa...

woow, det får man si... Lekkert!! ♥

Trine Steenseth sa...

Utrolig kult og enkelt! Dette måå jeg prøve!
Har anbefalt deg på bloggen min, og håper du syns dette er ok!

Du er en stor inspirasjon for meg, og jeg liker bloggen din veldig!

http://inspiredbydiy.blogg.no, her er bloggen min hvis du vil se hva jeg har skrevet :-)

I et lite Norgesglass sa...

Jeg kom tilfeldigvis over bloggen din, og jeg må bare si; WOW, for et fantastisk og blikkfangende soverom du har! Jeg klarte rett og slett ikke å la være å kommentere her, til tross for at dette innlegget er gammelt. ;)

God onsdag til deg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...