lørdag 11. januar 2014

Inn i det ny året!

Endelig kommer årets første innlegg her fra Bjørkli Søndre! Godt inn i det ny året! :-) Julen er ryddet ut og vi starter opp med blanke ark! Ingen store oppussingsplaner for det nye året ennå, men man vet aldri! :-) Noen småprosjekt står for tur hvertfall! Må vel snart inn med litt vårfarger i interiøret! Går jo mot en lysere tid og vårstemningen starter tidlig! :-)


Gleder meg til det kommer perleblomster i butikkene! Hvite og vårlige akkurat som jeg liker de! :-) Brettet på bordet klarte jeg ikke å gå i fra. Passer så godt inn i interiøret vårt!


2014 skal bli et godt år! Store planer for bloggen og mye å se frem til! Mange flotte bloggevenner har jeg fått gjennom de to årene siden bloggen ble startet! Og mange nye gleder jeg meg til! :-) 


Nyt resten av helgen kjære lesere!

5 kommentarer:

Gårdsjenta sa...

Godt nytt år :) gleder meg til et nytt bloggeår med deg :)

Villaveien nr 1 sa...

Hei Hilde :)
Du er bare såå flink med interiør og bilder.
Jeg er helt stum av beundring over din aldeles vakre blogg.
Vakkert vakkert alt sammen.
Riktig godt nyttår.

Klem Margareth

http://deco4life.blogspot.com sa...

Love your colour palett ! Nice Sunday, Barbara

MissMette sa...

Hei Hilde :)
Vakkert hos deg som alltid ღ
og en drøm å titte inn her
til deg - jeg gleder meg til
å fortsatt følge deg og se alt
det fine du viser frem - til
stor inspirasjon... Ønsker deg
en fortsatt fin søndag, klem
fra Mette

nr.15 sa...

Wow elsker det brettet kjenner eg♥
Fine bilder:-)
Charlotte

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...