onsdag 29. januar 2014

Det er lov å ønske seg!

Brettet på sofabordet har jeg blitt så glad i! Selv om jeg for en tid tilbake tenkte at jeg ikke skulle ha så mye sort i interiøret. Alt forandrer seg hele tiden når det gjelder hva man liker i interiøret, så jeg er glad jeg har valgt å beholde det sorte jeg har!


Jeg liker å ta igjen noen elementer, så det har endt med at det ble et likedan brett på spisestuebordet også!:-) Brettet er i den minste størrelsen og er kjøpt hos Skeidar. Dette er passe stort for bordene våre!


Den lille taburetten får stå foran sofabordet. Den er bare så søt! Om sommeren har jeg tenkt å ha den i vår innredet traktorgarasje. Jeg ønsker meg to flotte lave stoler for å sette foran sofabordet. Lyse og lave med skinnfeller liggende på setet. Drøm drøm.... :-) Lov å ønske seg! 


Og idag har jeg lov å ønske meg litt av hvert! Og det er dagen jeg må oppdatere profilen med et år eldre! Da har jeg nådd et rundt tall og lurer på hvor de siste ti årene har blitt av! Tiden flyr! :-) Er det nå jeg må melde meg inn i bloggere 40+ ? :-)


Ønsker dere alle en flott dag! Jeg skal feire min dag med årsmøte i kveld! :-)

5 kommentarer:

sjarmerende kusiner sa...

Du har et NYDELIG hjem!
Ønsker deg en fin dag :-)
Hilsen fra Gol.

Hjem & Glede sa...

Hjertelig ❤️ tillykke kjære Hilde !
En vakker 40 åring er du!!!!
Nydelig bilde av deg:)
Å ja,jeg og liker litt sort i interiøret.....

Ha en fin fin HERLIG bursdag!!!

GOOOD klem fra Bergen i dag ❤️

Vibeke fra Bengtgarden sa...


Gratulere sååå mye med dagen, 40 år - det er nå livet starter fikk jeg beskjed om i fjor når jeg ble 40 :-)

Håper vi får tid til en lunsj eller noe snart :-)

Nyt dagen din i dag! Stor klæm

Har en drøm sa...

Så flott hos deg!!
Jeg liker og litt sorte detaljer:)

Lekkert bilde av deg, og gratulerer med 40 år - ingen alder, det er de nye 20 vettu;)

toves sammensurium sa...

Gratulerer med dagen som var!!!!Min sånn dag var for leeenge siden,men vegrer meg og nekter å innse sannheten så den bloggegruppen du nevner holder jeg meg laaaangt unna og lyver godtroende for meg selv,haha!!!;)
De fine/tøffe brettene stod jeg også og tittet på på Skeidar,Kjempetøffe var de!Jeg endte opp med et annet i metall,men det kunne like gjerne blitt dette:)
Svart er en stilig farge,og hos deg passet det kjempebra,veldig lekker og tøff stue.Og drømme har man alltids lov til,og er det ikke en nødvendighet?????Må ha noe å drømme om hele tidn jeg ihvertfall :)))
God helg!!
Toveklem :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...