tirsdag 10. desember 2013

Syprosjekt på gang!

Endelig har jeg fått kommet i gang med mitt syprosjekt! En nydelig tekstil bestilt hos Vakre hjem Melhus har ligget klar for sying. Jeg falt helt for mønsteret og de skimrende beige trådene som mønstret er sydd i. Det passer jo helt perfekt som liftgardin i spisestuekroken. 


Siden jeg aldri trekker ned gardinen i dette vinduet har jeg tenkt å sy en jukselift. Jeg gleder meg til jeg blir ferdig med den! :-) Bare litt igjen nå! Dere skal selvfølgelig få se den når den er hengt opp!

3 kommentarer:

Brunt sukker sa...

HEI HILDE:)
SÅ UTROLI MASSE FINT
JEG HAR GÅTT GLIPP AV HER HOS DEG
NÅ HAR BLADD MEG NEDOVER<3
KLEM ELI:)

Gårdsjenta sa...

Stilig stoff, blir mor å se :)

Hjem & Glede sa...

Bare innom med en KLEM:))))
GLEDELIG JUL!
Håper at du har fine dager.
Nå tar jeg juleferie fra bloggen.

Klem for HELE julen.
Camilla.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...