tirsdag 3. desember 2013

Naturelementer i adventstiden!

Jeg har ikke kommet i gang med den store adventspyntingen ennå, men litt hvertfall! :-) Etter vi hogd ned noen store trær her på småbruket tok jeg vare på de øverste grenene med konglene på. En av grenene har jeg satt på kjøkkenet. Med noen brune perlehjerter ble det ganske så dekorativt! 


Jeg liker å bruke naturelementer til advent og jul. Kongler, mose, lerkegrener og granbar er et 'must'. For å ikke glemme hvite svibler og Amaryllis. Jeg kan ikke være foruten dette i adventstiden! :-)


Ellers er det mange kuler og glassengler som kommer frem. Noen julestrømper er tenkt, så det er bare å finne frem symaskinen. Den må jo frem allikevel, for jeg har kjøpt en nydelig tekstil som jeg skal sy en liftgardin til spisestuen av.


Kurven er fra Riviera Maison. Passet så fint til å sette grenen i. Vi bruker ha den i båten, men siden båtsesongen er over er det fint å kunne bruke kurven til noe annet! :-)


Ellers har kjøkkenbordet fått seg en liten makeover idag. Skiftet farge fra sort til hvitt. Da er det bare å få snekret nye ben på det. Jeg fant et flott forslag på hvordan vi kunne snekre de, men forslaget ble nedstemt av Husbonden da det ikke ville funke mente han! :-) Jeg får la han få viljen sin den her gangen da! :-)

4 kommentarer:

Hjem & Glede sa...

Å kjære Hilde ❤️
Dette var berre lekkert;)))
Så fint du har pyntet.
God advent.
Håper alt er vel med deg søde ❤️

God adventsklem
Fra Bergen .

Blåbærtua sa...

Nydelig nydelig❤️

MittLilleHjerte sa...

Så utrolig fint det ble med juletreet;) Passet perfekt oppe i kurven;)
Du må hive deg med på giveawayen min som er broderte monogramservietter til å dekke julebordet med;)
Gleder meg til torsdag;)
Klem fra Janne

Har en drøm... sa...

Så utrolig fint:))
Kjempekoselig ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...