søndag 29. desember 2013

Juletrekuler!

Pynten på treet i år går i hvitt, creme, sølv og beige. De glitrende kulene får et herlig skimmer når lysene skinner på de! Vi har mer enn nok kuler å velge i. Og ikke alle kan henges opp hvert år! :-) 



Vi henter treet på vår egen tomt og i årets tre er toppen av et 15 meters høyt tre som hadde veltet ved siste stormen. Hvite saueskinn under juletreet dekker den mindre pene juletrefoten. De gir også den lune følelsen! :-)


Her ryddes julen bort den 13.dag i julen. Får håpe treet står til da, for noen har glemt å vanne det. Kremt.... Men nå har det fått vann!

3 kommentarer:

Hjem & Glede sa...

Så lekker som alt annet hos deg min skjønne venn.
Kos dere massevis i disse kose dagene:))))
Her ryddes julen 1nytt års dag....tradisjon:)
Men jeg pynter jo så tidlig,så d er det godt å begynne et nytt år med " minimalistisk " stue igjen...hi,hi.....
Takk for det gamle Hilde !
Håper og ønsker deg et herlig nytt år!

God klem
Camilla .

Blåbærtua sa...

Så nydelig,her har eg begynnt å ta vekk jula og gleder meg sånt til alt skal bort:))hihi
Forsatt fin romjul til deg!
Klem

Har en drøm... sa...

Nydelig ♥ Og så lekkert med saueskinnet under, det var en god ide:)) Her er juletre og niser allerede long gone, hehe, blir så fort lei jeg:)

Ha fortsatt fine jule- og nyttårsdager ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...