mandag 11. november 2013

Ute for å finne inspirasjon!

Høsten er en årstid som går så utrolig fort! Her i Trøndelag har vi hatt en fantastisk høst! Løvet på trærne har hatt de flotteste farger og nå står grenene igjen helt nakne! Det er utrolig hvor mye inspirasjon man finner ute i alle årstider! I uken her fikk min datter og jeg masse inspirasjon ute i naturen! Å dele den samme interessen for fotografering er inspirerende i seg selv! 


En gammel steinmur som har eksistert i mange tiår er et vakkert funn i skogen! Jeg husker på denne helt fra jeg var lita! Tenk på historien denne muren har med seg! Årene har satt sine spor og man kan se for seg jobben med å legge stein for stein oppå hverandre!


Med hvert vårt kamera knipset vi ivei og øyeblikkene ble delt gjennom kameralinsene! Det er spennende å se hvordan vi på hver vår måte fanger de samme motivene! Jeg jobber med blenderen på kameraet mitt og hun med lukketid på sitt! :-) 


Nylig var vi sammen på fotokurs for å lære å få enda mer ut av kameraene og få til enda bedre bilder! Med en inspirerende kursleder fikk vi begge ny giv og bruker nå kameraene på flere måter en tidligere! 


Og hva kan vel bli bedre enn å avslutte dagen bak kameraet med en flott solnedgang før mørket faller på! Øyeblikket må fanges med en gang for på noen minutter forandres det!


Fra et vakkert fargeskjær på himmelen til at det plutselig blir helt mørkt!


En inspirerende dag bak kameraet sammen med min nydelige datter! Gleden og øyeblikkene tar vi vare på! Bildene er tatt av oss begge to! 

3 kommentarer:

Gårdsjenta sa...

koselig å ha en slik inspirerende tur med dattera :) mange fine bilder :)

Blåbærtua sa...

Så koselige bilder,kjekkt å ha ein tur ilag❤️Ønsker deg ein fin dag!
Klem fra Lillian

Toril sa...

Så koselig med en felles interesse! Helt nydelige bilder :)

God ny uke!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...