fredag 15. november 2013

Lykter i rå kobber!

Lyslyktene i rå kobber som står på kjøkkenbordet er en av mine favoritter her hjemme! De kan brukes til så mye! Man kan ha så mye forskjellig oppi dem. Rå kobber gir en rustikk følelse i interiøret. 


Jeg liker godt å blande inn rustikke elementer i interiøret vårt. Og lyslykter og telysholdere må man jo alltid ha! :-) De små skålene formet som blader har fått stått fremme her på høsten! Ikke lenge igjen nå til vi kan pynte til advent. Da blir det nok forandringer på kjøkkenbordet igjen! :-)



Det er meldt en regnfull helg, så det ligger an til å nyte helgen inne! Nyt fredagskvelden folkens! Her er det tid for taco. Igjen.... :-)

5 kommentarer:

Dronninghuset sa...

hei
der er de lyktene jeg er på utkikk etter.... kan jeg spørre hvor man får kjøpt slike? såååå fine. helt enkle uten hank og lokk...
vet du prisen?
liker.
takknemlig for svar inne hos meg
TOVE

adales verden sa...

Nydelige bilder, såå koselig hos deg;) god helg;))

Blåbærtua sa...

Nydelige bilder:)god helg til deg!
Klem fra Lillian

Hjem & Glede sa...

Hei kjære Hilde!
For noen aldeles NYDELIGE bilder fra ditt vakre stilfulle hjem!!!!
Ja, snakk om regn i dag......jeg har svømmehud fått....ho,ho hooooo!
Håper du har deilige dager,så nydelige bilder av deg under her.....

Ha det flott vakre!

God klem på DEG!

Har en drøm... sa...

Knallfine de lyktene:)
Jeg og liker det litt råe:) ♥
En deilig tid vi går i møte, herlig, herlig:))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...