onsdag 27. november 2013

Har du snikstartet pyntingen til advent?

Nå er det virkelig rett rundt hjørnet før huset blir pyntet til advent! All snøen som kom i helgen og satte oss i vinterstemning har nå regnet bort igjen! Det er noe med den der snøen. Den setter oss i stemning på den her tiden av året. Men den kommer nok igjen! :-) Og snart advent i huset.. Gleder meg!



Gull vil nok bli brukt i advent og julen hos oss i år! Paljettputene blir jeg aldri lei av! Ikke de beste å hvile middag på, men utrolig dekorative! :-) Rekner med det er flere som er klare for å pynte til advent. Noen som har snikstartet kanskje? :-)

2 kommentarer:

Har en drøm... sa...

Gleder meg masse til fredag, da begynner adventshelgen for meg:)
Julestjerner og litt pynt får komme frem - cozy ♥

Gårdsjenta sa...

Jeg startet med pyntinga i dag :) en herlig tid fremover, man kan glede seg, og gjøre hus klart for det store julerushet :) og føler (foreløpig) at jeg er godt i rute ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...