fredag 22. november 2013

Før og etter på kjøkkenet!

Det er alltid artig å se på før og etter bilder! Men det er litt med skrekk og gru man kikker på hvilket utgangspunkt man hadde. Man kan vel si at forandringen ble rimelig stor. Alt måtte ut helt inn til reisverket! En skikkelig storjobb! Men det er absolutt verdt alle arbeidstimene!


Ikke så stor plass å få mer romfølelse på, men ved å ta i bruk veggen der det en gang i tiden hadde vært en døråpning virker rommet større! Vi valgte å ha rommet lyst for å få mer romfølelse med det også. Tapetveggen er lakkert slik at den holder seg fin og lett å rengjøre på et kjøkken.


Slik ble forandringen før og etter på kjøkkenet i Bjørkli Søndre. Men mye jobb ligger bak med et slikt utgangspunkt! Det er ikke store kjøkkenet, men vi er fornøyde med hvordan vi har fått utnyttet det!

7 kommentarer:

Hjem & Glede sa...

Å herlighet.......
Dette var gøy å se.....helt fantastisk vakkert er det!
Ikke noe stort kjøkken hos oss heller.....kjenner at jeg savner det litt,men pytt...vi trivest her i vår lille hus.

Må du ha en skjønn helg min kjære venn.
Kos deg og neste helg ....ja DA pyntes det her!

Gooood klem fra Bergen i dag.

Fairy Nuf sa...

Oj oj oj. For en forandring. Kjempefint kjøkken. God helg :) Klem fra Ingrid

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Ojj! For en forandring! Må si det gjorde mye med romfølgelsen å tette igjen døra! Dere har vært kjempeflinke! :)

Fin fredag!

Mammaida sa...

Fantastisk fint! og bra jobba! :-) Husker da vi restaurerte huset pappa kjøpte da jeg bodde hjemme. Litt av et slit, men er absolutt verdt det når man ser resultatet :)

Janne sa...

Åh himalaya sååååå nydelig kjøkkenet
ble etter oppussingen!
God helg!
Klem fra Janne

Rosehagen sa...

Hei Hilde;)
Fantastisk;) Ikke til å tro at det er samme rommet. Skjønner at du er fornøyd med det kjøkkenet. Bra enn ikke vet hvor mye arbeid det er før enn starter;)

God helg til deg;)

Klem fra Ann-Mari

Linda Haukås sa...

Hei,

jeg visste ikke at det går an å lakkere tapeten. Jeg har en fin og dyr tapet på kjøkkenet, men den tåler ingenting (papirtapet). Kan du gi meg noen tips om hva slags lakk osv. du brukte? Kanskje det går på mitt kjøkken også...

mvh
Linda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...