mandag 25. november 2013

DIY trær av bjørkegrener til advent!

Her har vinteren virkelig kommet i helgen. Snøen har lagt ned i store mengder. Det er skikkelig vinterstemning her ute! Jeg lovet igår å vise dere helgens DIY prosjekt i dagens innlegg. På fredag startet jeg prosjektet sammen med min beste venninne! Og heldigvis at vi startet den dagen før all snøen kom og la seg! :-) Vi startet i skogen med litt innhenting av bjørkegrener. Så må man finne seg en liten trestamme som man skal feste alle grenene på! Lengden på den er hvor høyt man vil ha treet. 



Og da er det bare å sette igang. Man lager små bunter av bjørkegrener, som man surrer fast på stammen med vikletråd eller myrteltråd. Det er bare å starte nederst og jobbe seg oppover. Og vips, så har man et flott tre! Jeg fortsatte på lørdag og laget et til som er litt lavere. Med litt lys på passer disse perfekt i adventstiden og julen! Enkle å lage er de også! Spørs om jeg må slike ute på terrassen også! :-)

10 kommentarer:

Hjem & Glede sa...

ÅÅÅÅ besviiiim så fine!!!!
Å du er flink!
Herlig å se;))))

GOD klem
Camilla.

Hjem & Glede sa...

ÅÅÅÅ besviiiim så fine!!!!
Å du er flink!
Herlig å se;))))

GOD klem
Camilla.

Hjem & Glede sa...

ÅÅÅÅ besviiiim så fine!!!!
Å du er flink!
Herlig å se;))))

GOD klem
Camilla.

Hjem & Glede sa...

Oj oj dette ble da mye....alle gode ting er 3 he he heeee.

Blåbærtua sa...

Nydelig:))

Livet på Lisland sa...

WOW....dette var utrolig stilig :-)
for en ide....du er jammen i meg kreativ :-)
TEnk så fine de blir med lys på til advent...

Disse var helt fantastisk fine :-)

Fru Koppen sa...

Så fine!!!

Gårdsjenta sa...

så kjempeflotte!! det var jo en knallfin ide, mulig jeg må låne den, hvis tida strekker til ;)

Fru Hansens Kreativiteter sa...

SUPER FINE !!!
Takk for tips
Klem

Stine sa...

Dette var grisefint!
Sånn ønsker jeg meg også, kanskje det blir en liten skogtur i helgen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...