fredag 18. oktober 2013

Tapeten i gjesteinngangen!

Jeg er så glad i tapeten vi har i gjesteinngangen! Egentlig hadde jeg kjøpt en tweed mønstret tapet til gangen, men før vi kom så langt til å bruke den fant jeg denne! Jeg falt tvert for den og har ikke angret! Selv om jeg ofte lurer på hvordan gangen hadde sett ut med tweed tapeten! En gang håper jeg å få brukt tweed mønstret tapet for det er så utrolig stilig! Et stramt uttrykk og et mer maskulint preg!


 Et lite tips: Etter vi la tapeten i gangen ble det igjen litt rester! Noe av den har jeg brukt til å lage ny dør til sikringsskapet. En bilderamme med litt tapet, sett på en skapknott og vips du har en ny dør! :-)


Da er det plutselig blitt helg igjen! Idag våknet vi til litt snø ute! Merkes at vi går en kaldere tid i møte! I helgen blir det litt trehogst arbeid på oss her ute på småbruket! Husfruen har også handlet et par bøtter med maling som står klare til bruk! Gleder meg til å vise dere hva de skal brukes til! Nyt fredagskvelden alle flotte lesere! :-)

8 kommentarer:

Brunt sukker sa...

HALLO HILDE:)
TAPETEN ER SÅ LEKKER
HELT HERLIG MED SIKRINGSKAPET
NYT HELGEN
KLEM ELI:)

Blåbærtua sa...

Ein nydelig tapet❤️
God helg til deg!
Klem fra Lillian

Nita's verden sa...

Nej hvor smart. Det var et superbra tips med den skapsdøren. og nydelig tapet forresten . Eg forstår hvorfor du ikke angrer !!
klem nita

Mor Inger`s hus sa...

Nydelig tapet, og så smart løsning av døra til sikringsskapet.

:) Inger

Hjem & Glede sa...

Å så lekkert Hilde!
Helt min stil også:))))
Her pøser det i dag.....skikkelig høst.

Ha en flott uke vennen.

God klem fra Bergen i dag.

Lynetmor sa...

Hei, tapeten var super fin :-) Ha en flott dag :-)

Camilla sa...

Her var det koselig! Besøk meg også, vel! Se for eksempel det populære innlegget mitt om handling: http://camilla-camillasblogg.blogspot.no/2012/09/ok-er-du-klar.html

Stine sa...

For en nydelig tapet!
Vi skal kanskje flytte snart og da blir det en del oppussing igjen - gleder meg til å hente inspirasjon og teste ut!

Tenkte jeg skulle legge igjen spor i dag da jeg tittet innom for å ønske deg en riktig god helg

Stine
(på Frk Wickstrøm)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...