fredag 25. oktober 2013

Nymalt stue!

Da vi for noen år siden la ny tapet på stuen malte vi panelet i en farge som passet til den. Siden den tid har vi fornyet med møbler og interiør! Plutselig føltes alt som beige og husfruen kjente for en ny farge på panelet! Vi har i uken her gått fra beige til creme. :-)


Den nye fargen er også tilpasset tapeten, men den gir litt kontrast til det beige. Det nye sofabordet er vi så fornøyde med! Et stort løft fra det gamle bordet! Under ser dere hvordan stuen var FØR vi malte og det gamle sofabordet!


En annen ting husfruen har gjort er å henge speilene over sofaen motsatt vei en de hang tidligere! Synes det ble så mye finere slik og skjønner ikke hvorfor jeg ikke har kommet på det tidligere! :-)


Tror faktisk jeg har tenkt å prøve meg på en ny farge i interiøret på stuen. Det blir bare å teste ut litt med fargen på noen puter først! Har nemlig sett en flott en! Dere skal få se etterhvert! :-)


Da jeg her før sommeren sydde meg gardiner, leverte jeg inn et par meter av gardinstoffet til vattering! En billig investering for å få et flott pledd til sofaen! Pleddet ble tykt og godt med vakre sømmer på!


Da ble det plutselig fredag igjen! Været har skiftet fra regn til sol flere ganger her! En gledelig overraskelse idag var å se fire rådyr rusle utenfor kjøkkenvinduet! :-) Så utrolig vakre dyr! Håper alle dere leser får en flott helg! :-)

9 kommentarer:

Daisys home sa...

Ble kjempefin fornying i stua :)
Var jo fint før også D, men alltid morro med litt forandring.

Ha ei fin helg
klem sissel

Hulda sa...

Det ble en fin forandring i stua hos dere. Smart å få laget vattert teppe av gardinstoff. Smart også å snu speilene. Ha ei god helg i "nystua". :)

Hverdagsliv det gode liv sa...

Så flott :o) Råtøft salongbord og det tipset med vattert gardinstoff tar jeg med meg :o) Herlig fredagskveld til deg! Klem fra Nina

Hjem & Glede sa...

Helt nydeliglekkert min venn!
Så vakker utsikt!
Gledelig helg skjønnas:)

GOOOD klem.

Vibeke fra Bengtgarden sa...

Sjå der ja ;-) Ligger ikke akkurat på latsiden du heller...
Det ble jo kjempe fint!

Skal vi treffes hos Keiserne på søndagen i ett tiden?

Nyt kvelden <3
Klæm Vibeke

Verie -Vestywo- sa...

Prachtige post en wat een mooi uitzicht heb je, geweldig!! Lieve-groetjes, Verie

Gårdsjenta sa...

Så flott det ble! Det nye stuebordet var knallfint! :) ble stor forskjell når du snudde speilene også :)

Ønsker deg en flott helg :)

Har en drøm... sa...

Så flott det ble!!
Her har vi og en type beige på veggene, som jeg skal male hvitere... men jeg kommer aldri i gang:))

Lekkert i stuen deres ♥

Frk Elton sa...

Så fint det ble!!
Stuebordet er jo kjempe stilig og passer perfekt til sofaen :)
Utrolig koselig hjem du har, kunne sittet der i evigheter :)
God helg!
Klem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...