mandag 9. september 2013

Høstplanter på terrassen!

I helgen ble sommerblomstene på terrassen byttet ut med høstplanter! Sommerblomstene hadde takket for seg og en ny årstid har satt sine spor! Vi har hatt strålende vær i helgen og temperaturer over 20 grader. Herlig! Båt har vi fått kjørt i helgen også!


Det er deilig med forandring ute på terrassen! Hyllene på veggen har fått et nytt preg.


Det er kjekt med de hyllene ute for å sette ting oppå!



Hele uken er det meldt flott vær her og det er bare å nyte dagene ute på terrassen!


Store Crysanthemum er så dekorativt! Nydelig farge på disse jeg har på bordet!



Ønsker alle en flott ny uke! 

5 kommentarer:

http://deco4life.blogspot.com sa...

I like it ! Hug, Barbara

Har en drøm... sa...

Kjempefint!!
Må ta meg en tur på plantasejen i dag tror jeg, på tide med litt høst utenfor:)

Gårdsjenta sa...

så herlige fin høstpynting :) har herlig sommervær enda her også, men kjenner det er et kaldt drag i lufta.. ntyter det mens jeg kan :)

Toril sa...

Altfor lenge siden jeg har besøkt deg nå. Nydelig inspirasjon, som alltid :)

Høsten er fiiiin!
God nye uke :)

Blåbærtua sa...

Så kjempefint pynta,masse vakkert du har:)ny fin veke til deg!
Klem fra Lillian

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...