lørdag 24. august 2013

God morgen fra soverommet!

Å våkne opp til fuglesang utenfor soverommets vinduer gir en god start på dagen! Solens stråler glimtes bak gardinene og du vet det blir en flott dag! Da er det bare å stå opp og nyte dagen! Et innlegg fra soverommet blir det her først idag! :-) Inntil det blir walk in closet på meg, på oss :-) har vi et skap og to kommoder med stort speil på hver side til noe av klesoppbevaringen! 



Vi blir etterhvert til å ta bort skapet og få en døråpning der inn til det som blir walk in closet. Liker de speilene så godt! Interiøret på kommodene har en feminim og maskulin side! :-)


Husbonden sin side noen gamle bøker etter sin bestefar liggende som pynt og en arvet karaffel! Mens jeg har duftlys fra Voluspa og den første rosen jeg fikk av min kjære Husbonde! :-)



Rene sengklær på sengen og fotteppe og puter er lagt på og vi er klare for å nyte dagen ute!


Vi er så fornøyd med å ha et mørkt soverom! Sengegavlen, nattbordene og gulvet er lyst, så det blir ikke så mørkt allikevel! Elsker den klassiske stripete tapeten! Og de gullfargede Kartell bourgie lampene kommer godt frem mot den mørke veggen!


Sengegavlen var jo mitt første forsøk på å lage en gavl og vi har vært fornøyd med den! Det blir nok laget en ny en etterhvert! Det er spennende å prøve seg på et slikt prosjekt! Har du lyst å prøve deg finner du fremgangsmåten jeg brukte HER! Det er mine absolutt mest leste innlegg!  


Takrosetten i taket er dekorativ og passer fint inn i stilen på soverommet og gir meg også mange minner fra min barndom der jeg er vokst opp med slike i hvert rom!



Her blir det en strålende dag og det er deilig etter noen uker med høststemning! Jeg har prøvd å tviholde på sommerfølelsen! Idag skal shortsen på og dagen skal nytes som om det var siste sommerdagen på lenge! En strålende lørdag til dere alle!

4 kommentarer:

Made in heaven sa...

Utrolig lekkert!! Liker stilen din:)
Ha en fantastisk fin lørdag!
Klem

Har en drøm... sa...

Wow, så utrolig lekkert!!
Skikkelig luksus-hotell-feeling ♥

Blåbærtua sa...

Nydelig nydelig❤et luksussoverom dette:)
Nyt søndagen!
Klem fra Lillian

Mia Rosenberg sa...

Jättemysigt. Varifån kommer den randiga tapeten?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...