tirsdag 27. august 2013

En stor sau har flyttet inn!

Helt tilfeldig kom jeg over denne sauen og han måtte bare få flytte inn i traktorgarasjen vår! :-) Siden det tidligere har vært sauefjøs her har vi innredet garasjen med litt sauetema! Og en sau på 2 meter trenger litt plass rundt seg! Tenkte at jeg skulle lage en treramme og stifte fast saueprintet på. Siden veggene begynner å bli fylt opp av interiør, har jeg bare hengt han opp her på lerretveggen inntil videre.



Det er sengesett fra Ellos som jeg har delt og sydd inn sidene på! Siden trykket var på begge sidene har jeg to slike store bilder! Kjekt å ha! :-) Lysestaken av sau og lyslykten er fra Kremmerhuset. Det begynner å bli nok sauer i garasjen vår nå! Viktig at det ikke blir for mye av det. Garasjen er stor så det er akkurat passe med sauer der nå! :-) De krever heldigvis ikke noe arbeid! 


Det har blitt noen puter med saueprint  og flere saueskinn her inne! Godt å sitte på utover høsten! Serviettene kjøpte jeg noen av når jeg kom over de, så jeg har til spesielle anledninger. Som her på dekket bord til bloggtreffet vi hadde her i Bjørkli Søndre i juni. Naboens lam går og beiter utenfor til oss her nå og jeg fikk lurt til et bilde! De er ikke så veldig fotogene av seg akkurat, men en stilte seg villig opp et øyeblikk! :-) 


Ønsker dere alle en strålende tirsdag! Her skinner solen..... :-)


4 kommentarer:

Har en drøm... sa...

Så KULT med det store bildet:))
Passer jo perfekt i sauehuset.

Rosehagen sa...

Hei;)
Å så herlig sau;) Sånn vil jeg ha på hytta på fjellet;)
Da er det vel bare å kaste seg over Ellos;);)
Bare så koselig i traktorgarasjen din;)

Fortsatt fin uke;)

Klem fra Ann-Mari

FjordBy sa...

Kunne vel ikke passet bedre det motivet enn inne i traktorgarasjen deres?!
Kult!

Ha en videre deilig kveld :)

Lindas Lille Leilighet sa...

Så fint! Passer kjempegodt med saue-ting:) Heldig du er som har en slik plass:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...