fredag 9. august 2013

Båtfest i traktorgarasjen vår!

Etter å ha vært på båtferie ute på det store hav, er det deilig å få båten tilbake på innsjøen der vi bor igjen! Vi har så mange flotte båtturer her, hverdag som helg! Mange hyggelige mennesker man treffer sjøveien! Og en liten innsjø bringer folk sammen! Så i helgen inviterte vi til båtfest i traktorgarasjen!


Bordet ble dekket til alle kapteiner og matroser! :-) 


Bordpynten bestod av gamle flasker, syrlige grønne og lodne Setaria, hvite steiner, hamptau og lyslykter! 


Hvite fat og servietter fra Palma med stjerner på gir et rent utrykk! Jeg valgte å brette serviettene på langs!


Min DIY vedvegg har holdt seg fin utover sommeren! En flott ryggstø til benken!


Det enkle er ofte det beste! Serviettringer av hyssing gjør jobben! :-)


Sjøgress passer fint å pynte med på en båtfest! Jeg valgte å beholde sauetemaet i garasjen! Det har jo tross alt vært et gammelt sauefjøs her! :-)


En stram kar her som passet på at alt gikk greit for seg! :-)


En vellykket kveld med masse god mat og drikke, hyggelig selskap og god stemning! Ute i hele gårdsplassen brant lyktene til de sene nattetimer!


En flott kveld å se tilbake på!

3 kommentarer:

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Her har nok hver en kaptein og matros kost seg !!
Denne taktorgarasjen din, er bare så lekker !! Minner meg litt om programmet "Hver gang vi møtes" og stede de inntok mat og sang hverandres sanger :)

Ønsker deg en fin fredag
Klem Heidi

Hjem & Glede sa...

Oj oj så lekkert Hilde!
Du har så sansen for detaljer og er så flink til å ha det nydelig rundt deg!
Ja,dette kan jeg bare tenke meg var en topp fest!

Likte veldig godt de rammene på veggen der....
Ha en fin fin helg skjønne flotte bloggvenninne !

God klem
C

Christina sa...

OiOi, så koselig : )
Mange flotte detaljer her ja!

God helg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...