tirsdag 25. juni 2013

Når man er som kråka og liker alt som blinker!

Ute i paviljongen liker jeg å ha duken liggende på uten å må ta den ut og inn hele tiden! Duken blir fort solbleket, så jeg har kjøpt en meter med linstoff som jeg har lagt på! Det er rimelig å bytte ut når været har slitt ut den! For å holde den på plass i vær og vind har jeg søte små bling bling som jeg henger på i hjørnene!

 
Når man er som kråka og liker alt som blinker kunne jeg ikke la være å kjøpe med disse! :-) Så nå holder duken seg godt på plass ute i paviljongen!
 

5 kommentarer:

Gårdsjenta sa...

så flott da! veldig greit at duken ligger ordentlig :) og når de er såå fine, gjør det jo absolutt ingenting å ha de på

Blåbærtua sa...

Nydeligebilder,så lekkert alt du har:)du er så flink!
Fin ny dag til deg!
Klem fra Lillian

Toril sa...

Nydelig uteplass, Hilde! :)
Og lin er så vakkert!
Ønsker deg en god uke :)

Rosehagen sa...

Perfekt duk;) LIN -hverdagsluksus;)
Lurt med noe som holder duken på plass her i Trøndelag.

Nyt solglimtene;)

Klem fra Ann-Mari

Mitt og vårt hjem sa...

Kjempefine da!!
Så koslig blogg du har,legg meg til som følgjer:))
Ha en fin dag..klem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...