onsdag 12. juni 2013

Min egen regisørstol!

Å våkne til blå himmel og sol er ikke å forakte! Etter kalde og regnfulle dager er det deilig å nyte en flott dag! Endelig fikk jeg testet ut min nye regisørstol nede på bryggen vår! Den har stått lenge nå og ventet på fint vær! :-) Bryggen vår er beiset med terrassebeis i fargen Burmateak! Vi er fornøyde med den fargen og synes den passer fint her på brygga!




 Jeg hadde jo håpet at det skulle være fint vær sist lørdag når jeg hadde bloggtreff! Da hadde jeg servert velkomstdrikke på brygga og den som har hatt lyst, skulle fått blitt med ut med båten og sett Bjørkli Søndre fra sjøsiden! Men bloggtreffet ble en flott dag selv om været ikke ble som ønsket!


Det passet fint å sitte i regisørstolen i dag! Nå er jeg på vei til korøvelse og har ansvar for regi til et oppdrag koret har til helgen! Dere får ha en flott kveld!

1 kommentar:

Lite hi sa...

Utrolig flott stol!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...