søndag 16. juni 2013

Klar for ferie?

Late dager på terrassen er noe å se frem til etter travle uker her på småbruket! Våren har bare flydd avgårde! Vi får håpe på mange flotte sommerdager i paviljongen vår! Den står hvertfall klar til varmere dager og kvelder! Putene ute på terrassen i år går i lyse farger som lin og creme!

 
Det nærmer seg skoleferie og det blir deilig for små og store med litt fri! Så deilig å kunne spise frokosten ute på terrassen om morgenene og ta livet helt med ro!


 
 I år er vi tidlig på juni ferdig med de fleste prosjekter  her ute på småbruket og det er litt godt! Så i sommer skal vi kose oss mye ute på terrassen, brygga vår og i hagen! Det ser vi frem til!

 
Vi liker jo å ha noe å holde på med, så det dukker sikkert opp noen prosjekter allikevel kjenner jeg oss rett! :-) En god sommer blir det i allefall!

3 kommentarer:

Jannike Stas sa...

Du har en fantastisk uteplass Hilde, nydelig!! :) Jeg håper du har de soldagene du bør få ;) Må innrømme at jeg kjenner meg igjen i det å alltid ha et prosjekt på gang, det klør liksom alltid litt i fingrene etter å skade/endre noe :) Finfin søndag til deg :)

toves sammensurium sa...

Nydelig ute hos deg,lekkert absolutt alt jeg ser :)
Her kan man ikke annet enn kose seg og nyte livet!!!!
Toveklem :)

Mor Inger`s hus sa...

Flott uteplass - nyt dagene :)

:) Inger

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...