onsdag 26. juni 2013

DIY bilde for utebruk i full fart!

Tidligere i vår snekret jeg et bilde av materiale vi hadde liggende i garasjen som jeg hadde tenkt å bruke ute! Så når jeg beiset terrassen brukte jeg den samme beisen over på hele bildet! Kryssene ble til i full fart med beisen fra traktorgarasjen vår og husmalingen! Det ble ikke helt bra, men det får bli slik til en annen dag jeg kan rette litt på det! :-)


Jeg brukte en sjablong jeg hadde liggende til kronen! Det skal også være noe skrift på det! På avstand ser ikke bildet så aller verst ut! :-) Det tåler hvertfall vær og vind og henger ute på terrassen i paviljongen vår! :-)

4 kommentarer:

Sivs hus sa...

Hei, Kult! Det var en super ide! sommerklem Siv:-)

Mitt og vårt hjem sa...

Ingen dum ide,så tøft det ble:))
Ha en fin fin dag..klem

Åkerkanten Blogg sa...

Det ble kjempefint :-) ha en fin kveld!

Hjem & Glede sa...

Superstilig....du er flink!
God helg søde!

Smil og klem fra Bergen i dag!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...