torsdag 13. juni 2013

En vakker dag på småbruket!

Slike nydelige dager det liker vi! Det gjør noe med energinivået allerede helt fra man står opp når man våkner til slikt vær! Og skal vi tru på værmeldingene, så skal jo Trøndelag få en slik fin og varm sommer! :-) Det gjenstår å se! Vi får nyte disse finværsdagene som om de er de eneste vi får i sommer! :-) Til bloggtreffet ble det gjort mye ute på småbruket! Ingen store prosjekter står for tur resten av sommeren og vi skal bare nyte sommeren!!
 
 
Naturen er på sitt vakreste på slike dager! Det å gå ut på terrassen om morgenen og la sansene ta til seg alt er en fin måte å starte dagen! Duften av morgendugg, la blikket hvile utover sjøen og lytte til et yrende fugleliv! Det gir energi det! :-) Jeg ønsker dere alle en herlig dag!! Min har startet helt fantastisk! :-)
 

5 kommentarer:

FjordBy sa...

Ja disse dagene må nytes!
Deilig start på dagen i dag, så jeg var varm da jeg kom på jobb i dag siden jeg ikke hadde fått med meg at det skulle være varmt og sol i dag og dermed tatt på tøy for kaldere dager på gummimerra..

Jaja. Topper det hele med bilprøving i ettermiddag så blir denne dagen i alle fall en varm fornøyelse!

Kos deg videre i sola :)

Gårdsjenta sa...

så herlig!! får håpe det holder seg slik en stund :)

Sivs hus sa...

Hei, Ja nyt sola når den dukker frem! Her på Romerike er det regn i dag! sommerklem Siv:-)

Blåbærtua sa...

Så herlig og så har du det så flott og:))må nyte sola når ho dukker opp:)

Fine dag til deg!
Klem fra Lillian

Mor Inger`s hus sa...

Etter noen hektiske dager, er det herlig å bare sitte i sofaen under pleddet med hunden over beina og ha tid til å lese blogger.

Nydelig hos deg:) La oss håpe på mange soldager framover.

Klem Inger

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...