mandag 10. juni 2013

Bordpyntingen til bloggtreffet!

Å dekke bord til ulike anledninger er så gøy! Som oftest har jeg tenkt ut det lang tid i forveien for hvordan det skal se ut! :-) Så når lørdagen endelig kom og jeg skulle ha bloggtreff ute i traktorgarasjen stod jeg opp tidlig for å dekke bord! Jeg gledet meg sånn til å pynte bordet! :-)

 
Klokken sju om morgenen var jeg ute i traktorgarasjen og dekket bordet! Halv åtte plukket jeg Liljekonvall! :-) Syriner fra svigermors hage ble pyntet på bordet sammen Liljekonvallen! En fantastisk duft spredde seg i garasjen!
 
 
 Dekktallerkener hører med i fine selskaper og disse har en blank overflate! Det ble en flott kontrast til de rustikke og grove bordet! Serviettene med saueansikt er fra Palma og har samme motiv som puten jeg har på benken der ute!

To små skåler i kobber på bordet for å ta igjen kobberfargen på taklampen som henger over bordet gir en herlig glød i bordpyntingen! Vannflaskene ble en dekor i seg selv med agurkskivene oppi!

 
Traktorgarasjen  har også fått seg en bilderammevegg den siste uken! Mangler noen få rammer så er veggen helt ferdig! Og det er ingen flere vedvegg prosjekt på gang heller! :-) To får være nok!

 
 Selv om jeg hadde håpet på sol i stedet for regn ble det en vellykket dag! Alle mine gjester er hjertelig velkommen tilbake! Neste gang får vi ta igjen turen nede på brygga! :-)

 
I forrige innlegg kan du se flere bilder fra Bloggtreffet og de flotte bloggerne!
 

4 kommentarer:

Gårdsjenta sa...

så flott pynta!! og så koselig med bloggetreff :) skulle gjerne vært litt nærmere, så jeg kunne sett det flottte huset og hagen in real :)

ønsker deg en flott uke!

FjordBy sa...

Tusen takk for en helt fabelaktig dag skjønne du!
Rammen rundt treffet kunne ikke vært mer perfekt,- solen kunne bare angre seg for at hun sprang og gjemte seg, vi hadde det strålende uten henne vi ;)

Gleder meg til vi ses igjen, håper det ikke blir for lenge til :)
Jeg har kaffen klar om du skulle komme på mine trakter!

Ha en strålende ny uke!
Klemmer fra Tove :)

Hjem & Glede sa...

Fantastisk bord og rammen rundt!
Herlig Hilde!

God mandag:)))

Klem på klem

Har en drøm... sa...

Lekkert dekket!!!
Flotte farger som er brukt, og som så flott går igjen - flink er du, og heldog som har en så fin plass og kose deg på ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...