fredag 7. juni 2013

BLOGGTREFF I MORGEN OG MINE GJESTER!

Nå nærmer det seg virkelig til bloggtreff her i Bjørkli Søndre! Jeg gleder meg som bare det til å treffe alle disse flotte bloggerne! Noen kjenner jeg litt fra før og det er også noen jeg aldri har møtt før! Våren er en travel tid og det er koselig at det er noen som tar jeg tid til å komme! Alle er hjertelig velkommen!

 
Dagene her på småbruket er travel på våren og det er litt å gjøre ute! Og med bloggtreff rundt hjørnet har har jo fruen i huset en liste for ting som skal gjøres! ( Eller rettere sagt en bok!) :-) Endelig fikk jeg beiset trappene våre og malt gelenderene! Impregnertmaterialene har fått tørket inn siden i fjor og det er så godt å endelig få ordnet alt ferdig!
 
 
I traktorgarasjen hvor vi skal kose oss med god mat, skravle om interiør og bli kjent med hverandre  er det kun borddekkingen som står igjen! Inne må det en helgevask til! :-) Været er ikke meldt det aller beste, men jeg krysser fingrene for oppholdsvær! Under her finner dere en oversikt og link over de som kommer på bloggtreffet! Det har falt fra noen her på slutten, men dette blir en herlig gjeng å tilbringe lørdagen med! :-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Som jeg gleder meg!! Kun en dag igjen nå! Jeg får finne frem støvsugeren og vaskefillen jeg nå! En riktig god helg til dere alle!
 

10 kommentarer:

Lykke i mitt hjerterom sa...

Så koselig!
Gøy med et slikt bloggtreff,dere får det nok kjempe kos.
Ha en fin fredag
Klem Christina

MissMette sa...

Så flink du er som ordner meg
bloggtreff ღ kjempekoselig å
kunne møtes - og så koselig
du har laget og ordnet til ღ
Her kommer dere til å få det
fint, kos dere masse... Og det
er bare kjempekos å titte inn
her til deg skal du vite ღ
Jeg har ikke og er ikke helt i
form for tiden og det har ikke
blitt så mye innlegg og
kommentarer rundt omkring, men
jeg prøver å få titte inn til
dere å se ღ Stor klem fra Mette

Hjem & Glede sa...

Kos dere massevis!!!

Klemmer i fleng fra Bergen i dag :)))

Blåbærtua sa...

Kos dere masse:))heldige dei som kommer til deg:)
Klem fra Lillian

Hverdagsliv det gode liv sa...

Du har vært så flink! Gleder meg veldig til å møte deg og de andre :o) Heldige meg som får komme! :o) Ha en herlig kveld, så krysser vi fingre for oppholdsvær i morgen, gøy blir det uansett! Klem fra Nina :o)

Har en drøm... sa...

Herlig!!
KOS dere MAX ♥

MittLilleHjerte sa...

Flinka!! ;)Gleeeder meg masse til bloggtreffet og få møte alle sammen!:)

Monica sa...

Kos dere masse :-) blir nok kjempe koselig !


Klemmer fra Monica

Stas sa...

FOR en dag det ble :) fantastisk utsikt, herlige omgivelser, den perfekte vertinne og de nydeligste trønderbloggerne ;-)

Åkerkanten Blogg sa...

Hei Hilde!! Takk for en flott dag hos deg!! Du er en Superflink vertinne . Så hyggelig og fint selskap. Jeg hadde det kjempetrivelig! Ha en strålende søndag! Klem fra anita

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...