onsdag 1. mai 2013

Det er hage som gjelder!

Da går i vi inn i en herlig, men travel måned! Det er mye som skjer i mai og mange ting å gjøre! Det er en herlig tid! :-) Det er denne måneden jeg har gått hele vinteren og ventet på! Hagen er igjen kommet frem fra under snøen! Jeg elsker å holde på ute i hagen! Det er rekreasjon for meg!
 
 
Alle inneprosjekt er lagt på is til høsten! Nå er det ute som gjelder! Og på et lite småbruk er det mer enn nok å ta seg til med! Det blir hage, hage, hage for alle pengene nå! :-) Det går raskt mot brygge- og båtliv også nå! Isen ligger fortsatt på innsjøen, men vi ser forandringene dag for dag! Mai er en herlig tid!
 

4 kommentarer:

Brunt sukker sa...

Å SÅ MASSE FINE INNLEGG JEG HAR GÅTT GLIPP AV....
DATA PROBLEMER ER NOE HERK
JA NÅ ER DET HAGE FOR ALLE PENGER HER OGSÅ
ØNSKER DEG EN FIN DAG
KLEM ELI:))

Hjem & Glede sa...

Å så herlig med tid i Hagen min snille venn.
Ja det er terapi i seg selv å grave i jorden og plante litt...her er det lite som minner om mai i dag.....det bøtter ned med regn og blåser skikkelig,,,,huff kjedelig ....

Nydelig bilde hos deg,flott å ta bilde i speil.

Hjertelig takk for mailen....ble GLAD!
Skriver til deg når jeg er aleine en dag skjønne!

Kos deg.
Varm klem

Gårdsjenta sa...

gleder meg også sånn til hagesesongen er i gang for fult! Masse prosjekter som skal gjøres her også :) sommer og sol kan vi også håpe på :)

Anette Willemine sa...

Tusen takk for alle dine skjønne kommentarer på bloggen min! Setter stor pris på de alle sammen!

Nå har jeg sittet og kost meg med dine siste innlegg. Herlighet du har det så vakkert i hvert ett rom!

Gleder meg til å fortsette utendørs. Nå har jeg fått rakt og ryddet det meste av uteområdene, men det gjenstår fortsatt noe. Greit å bort alt tørt før det begynner å blomstre og spire. Det blir så fresht når alt det grønne kommer! I dag begynner snekker å lage nytt rekkverk på den ene terrassen vår. Gleder meg til å få det på plass og til å sette ut terrassemøbler igjen. Jeg har vært utålmodig i mange uker nå. Haha!

Skulle gjerne ha bodd i Trondheimsområdet, så kunne jeg ha besøkt deg på bloggtreff hjemme hos deg. Hadde vært så hyggelig å møte deg!

Ha en strålende torsdag!

Klem,
Anette Willemine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...