torsdag 11. april 2013

Til ære for min farmor!

Tusenfryd er en barndomsblomst for meg! Min farmor hadde det langs alle sine blomsterbed før! De er så søte og vekker glede og mange minner i meg! Jeg pynter gjerne med de inne på våren og så planter jeg dem ute i bedet etterhvert! Jeg har mine i ulike rosatoner og hvite, mens min farmor hadde de mørk rosa hele veien bortover i bedet! Dise søte hvite har jeg satt oppi kobberlyktene mine på kjøkkenbordet!


Den rustikke stjernen og lykten fremhever de hvite blomstene. Bare snøen tiner ute nå, så blir disse plantet ute også! Jeg skal nyte de her på bordet inntil videre! :-)

 
Disse lyktene kan fylles med mye forskjellig! De er veldig anvendelige og kan også brukes som blomsterpotter til søte små Tusenfryd! :-) Igår snakket jeg og min farmor om disse vakre hvite som skal ute i bedene mine!

 
Jeg kan ikke få sagt det nok, men jeg lengter sånn etter snøfritt og milde dager! Lengselen etter å få holde på ute i hagen er virkelig til å ta og føle på nå! :-)

5 kommentarer:

Brunt sukker sa...

Å TUSNFRYD ER SÅ VAKKRE
HERLIGE BILDER
JA NÅ HÅPER JEG SNØEN FORSVINNER HOS DEG OGSÅ
NYT DAGEN
KLEM ELI:)

Julie sa...

For en nydelig lykt!
Og så fint du har pyntet oppi dem!
Likte velig godt kubbelyset ditt...
Så søtt med fjærdekoren på!
Ønsker deg en NydeligFlott torsdag!
Klem fra Julie :-)

Skogland sa...

Tusenfryd er nydelige!! Så fint du har plantet i lyktene dine :)

Lynetmor sa...

Så fine blomster :-)

Hjem & Glede sa...

Så skjønne!
Kjekt med så gode minner...

God natt skjønne bloggvenninne .

Klem C

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...