tirsdag 9. april 2013

Lyst og lett!

Med årstidene skjer det også forandringer i interiøret her hjemme! Lysere puter kommer frem og vårlige farger på blomster og planter! Det er så deilig med lysere ettermiddager og kvelder! Det merkes så godt på kroppen!
 
 
En vårlig bukett på bordet lyser opp og gir interiøret farge! Og den er til å bli glad av! :-) Blomster gjør noe med humøret og trekker til seg blikket! En deilig følelse å pynte med blomster! Og det enkle er ofte det beste! Man trenger ikke ha store buketter!
 


En hvit Kala, noen kattlabber og gress flettet gjør mye utav seg! Interiøret er lysere og noen mørke ting sammen med det lyse gir kontraster og det liker jeg! :-) Det store brettet får stå på sofabordet en stund til! Det gir en flott ramme å samle bordpynten på! :-)
 
 
Nå er det bare å håpe på milde dager her, så snøen tiner bort! Det klør i fingrene etter å begynne i blomsterbedene mine! Et nytt et på 10 meter tilsammen er planlagt og i de andre bedene er jeg spent på om tulipanene jeg plantet i høst kommer opp! :-)

7 kommentarer:

Hjem & Glede sa...

Å så lekkert Hilde!
Du er så flink å få det stilfullt.
Liker den lysestaken i gull kjempegodt.

Her skinner solen,men det er kaldt,veldig uvant Bergensvær men deilig å slippe regn !
Ja,jeg og gleder meg til å se hva som kommer frem i bedene.
Ha en flott dag skjønne bloggvenninne !

Smil og klem
Camilla.

Erna Aalberg sa...

Ååå, så lekkert! Ingen ting kan måle seg med blomster og noe grønt, det gir liv til interiøret. Ønsker deg en superfin dag, klem :-)

Blåbærtua sa...

Så herlige bilder Hilde og jammen er det godt me er kommen i april,lengter etter grønne bakker,blad på trærne og blomster som dukker opp:)
Dere har jo ein nydelig eiendom og skjønner godt dere trivast der:)

Ønsker deg ein flott dag!
Klem fra Lillian

Eldens Hage sa...

For en nydelig sofakrok du har! Lengter etter våren her og, men den ser ikke ut til å komme med det første.
Ha en fin dag! :)

Gårdsjenta sa...

Det så flott ut :) Her lar våren vente på seg også.. På denne tiden i fjor begynte vi å bygge terrassen, fikk gravd hull og støpt uten problemer. Nå er det fortsatt minst 10cm med snø ute.. :/

Nore Interiør sa...

Hei hei!
Kontraster er fint! Gull og sølv sammen er litt skummelt for meg enda faktisk. Men når jeg ser det hos deg, ble jeg gira på prøve det! :) Stilig!

Hilsninger fra Maren

Lynetmor sa...

Hei, liker stilen din kjempe godt :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...